Nurr07 Birerkekannesi_ lohusalıktan sonra düzenli oldunuz mu regl ben 15 ay yine olmamıştım. Acaba hormonlarımla mı alakalı
Birerkekannesi_ Nurr07 benim hep düzenliydi kırkım çıktı o ay düzene girdi zaten o yüzden sizinki dediğiniz gibi hormonlarla da alakalı olabilir.