ticktack ewet tabiki kullandim kullanmamak akıl kârı olmazdı zaten.Değeri yerinde olduğu halde,bebeklern değerleri ani olarak çabuk değişeblir ve denir deposu boşalirsa çok guc duzeltmek yemek yememside cabası ne olur neolmaz die 1.5 yasıma kadar dewam edelim dedi doktor.ozamana kadar dewam ettik.zatrn yılda 2 kez baktiriyorum eksiklik olursada çok düşmeden tekrar baslariz bu sayede demire..Şuana kadar hep kontrollu olmanin faydasini göruyorum bu yuzden değerlerinde..aksatmayin sizde.