yaprak34 8.haftaya girdik bebeğimle emmiyor sürekli ağlıyor uyumuyor :/ Öğleden sonra gece yarısına kadar uyumadı Böyle olan var mi bu normal mi
es_50 yaprak34 bizde 8 haftadayız 2 gündür huysuz ve hiç emmek istemiyor memeye yatırınca ağlıyor zorlarsam bağırıyor buna ek olarak birde kabızlık çekiyoruz
es_50 yaprak34 maalesef ki oluyor ben hem meme hem mama gittiğim için emmedigi zmn direk mamayı veriyorum yada sağım yapıp sagdigimi veriyorum bu meme reddini 2 inci yaşayışım oldu ama bu baya zorluyor aç kalinca daha çok huzursuz oluyor