Kızlar bebeğim 2 aylık ikinci ay aşılarını yaptırdık perşembe günü de verem aşısını yaptırdık iki gündür çok huzursuz sürekli ağlıyor ateşi vs yok karnı tok altı temiz çok kısa 10 dakika kadar uyuyor uykusundan çığlık atarak uyanıyor bende bir yeri ağrıyordur belki diye bir çay kaşığı calpol verdim ama ateşi yok dediğim gibi sonra uyudu nasıl yorulduysa dün gece 1 de uyudu sabah 6.30 kalktı gece hiç uyanmadı ben ara ara uyanıp ateşine yatış pozisyona baktım tabi benim gibi böyle bir durum yaşayan oldu mu aşı sonrası ya da atak haftası falan mı anlamadım ama öyle olsa ağrı kesiciden sonra uyumaz yine huysuzlanır diye düşünüyorum