1gebeshanim çok iyi anlıyorum sizi, ateş beni de çok tedirgin ediyor, çok canım sıkılmıştı benim de aşımateş yapınca ama aşısız da olmuyor işte. Sizin de ateşiniz oldu 😊 olsun güçlensin yavrucak 🌸 kontrolü elden bırakmayın, gece yarısına doğru ateşi biraz daha yükselebilir. Sabah namazına doğru düşmeye başladığını sabah saatlerinde de inşallah hemen hemen normale döndüğünü göreceksiniz. Bebeği giydirmemelle iyi yapıyorsunuz. Dediğim gibi ben mart ayında çorap ve atletle tutmuştum. Üzerini de örtmeyin evet