Kızlar selam. Bebeğim 9 aylık baba dede vs şeyler demiyor alkış yapmıyor çak yapıyor arada bir gel gel diyor ben baba dede dedikçe o başka sesler çıkarıyor ama anlamlı sesler değil aaa gibi buuf gibi emeklemiyor yürümeye çok istekli hep yürütülmek istiyor yürüme arkadaşını sevmiyor orta sehpada uzun süre ayakta kalıyor biraz sıralıyor ondan bir şey istediğimde bana veriyor uzatıyor ama baba dede alkış olayına taktım sizde durumlar ne ya da bi problem mı bunları yapamaması