Kızlar bebeğim 3 aylık. 1 aydır inek sütü diyeti yapıyordum ama bugün yumurtayı da kesmemi söyledi doktorum çünkü bebeğimin vücudunda kırmızı lekeler olmaya başladı. Kilo alımı ise çok düşük 3 haftada 300 gram almış. Alerji testleri negatif geliyor. Daha hiç mama vermedim ama doktorumuz haftaya anne sütünü tamamen kesip mamaya geçebiliriz kilo alımı çok yavaş dedi. Anne sütünü kesmeyi hiç istemiyorum ama neye alerjisi olduğunu bulamıyoruz.
Sadece alerji maması ile beslenmesi durumunda sağlığı kötü etkilenir mi yeterli olur mu ?? Tadı çok kötü demişler çok zor mu kabul ediyor bebekler??