Geçen sene 71,5 ile diyet+spora başlamıştım. 3 haftada 8 kg vermiştim. Sonra biraz salmıştım ve 2 ayda 61e kadar düşmüştüm. Şuan 64 ile tekrar diyet+spora başladım. Bugün 4. Günüm bitti. İsveç diyeti yapıyorum + Leslie + pilates. Vakit buldukça da yürüyorum. 4 günde ne kadar verdim bilmiyorum tartılmadım ama göbeğim gitti resmen 4 günde :)