Kızlar merhaba.
Bebeğim 4 ay 10 günlük. Doğduğundan beri uyku sıkıntımız var. İlk 3 ay uyusada uyumasa da sallanmak istiyordu. Biraz büyüdükçe uyanıkken sallamayı kestik haliyle ama halen gündüz gece farketmeksizin sallanarak uyumak istiyor ve otomatik sallanır ana kucağında, beşikte vs yatmıyor. Sadece ayakta sallanarak uyuyor. Kucakta, memede vs uyuyan bir bebek de değil gece uyku arası kalkması haricinde. Sallıyorum yatağa yanıma koyuyorum kalkıyor. Destekli uyumaya alıştığı için hep aynı desteği arıyor farkındayım. Uykuya daha kolay geçsin krize girmeden ağlamasın diye Chatgpt ile uyku aralıklarına dikkat ederek uyutmaya çalıştım yine olmuyor. Bir yere gidemiyorum biri evime gelse odaya girip sallayıp uyutmam ve uyanana kadar beklemem gerekiyor. Çok yıpratıcı olmaya başladı 4 aydır sosyalleşmeyi geçtim artık dizlerim ağrıyor. Uyku eğitimi almayı düşündüm çoğu kişi ilerki aylarda yine bozuluyor diyor. Meme emerken bile sinirli olan bir bebek olduğu için desteksiz uyutmak hayal gibi geliyor. Aranızda aynı şeyleri yaşayıp uyku eğitimi alan ve memnun kalan var mı ? ### ### ### ****