Merhaba öncelikle gecmiş olsun ben üç kere olmuştum cok zor birşey gögsünüz kızarıyor ve Bi halsiz oluyorsunuz sonra ateşiniz cıkıyor aynı grip gibi hissediyor insan kendini ve eğer oldunuz ise gögsünüz sertleşti ise beyaz lahana yapragını dondurucuya koyun orda donsun onu direk gögsünüz sarın
rahatlarsınız sonra da Bi duş alın ılık gibi inanın hafifletiyo o lahana