Kızım 3 aylık sürekli sol eliyle kıyafetini tutuyor ve çekiyor. Önlük taktıysam önlüğü takmadıysam kıyafetini tutuyor mutlaka elini çektiğim an tekrar tutup çekiyor. Googledq arattım otizmle ilgili sayfalar çıktı. Bu hareketi her çocuk yapar mı nolur yardım edin otizm belirtisi olabilie mi