Bakteri enfeksiyonu ve kanda enfeksiyon olmak üzere hastanede toplamda 5 gün yattıktan sonra doktorumuzun tavsiyesi üzerine zinko kullanmaya başladım. Hem bağışıklık sisteminin güçlendirdiğini hem de hastalıkların biraz daha az daha indirgeyebilmek adına o şurubu verdi şu anda hala daha kullanıyorum ve iştah açma özelliğininde olduğunu söylemişti feyzayandirmaz