kubyus okurken anilarim canlandi resmen… bebegimle kan uyusmazligimiz vardi ozelde dogum yaptim. dogumdan 2 gun sonra cocuk doktoru kontrolu vardi resmen mama vermedim diye beni azarlamisti. sonra teyzemin de onerisiyle devlet hastanesinin emzirme klinigine gittim. sutumun oldugunu bebegimi yanlis emzirdigimi soylediler. orada dogru pozisyonla bebegimi her iki memede de emdirttiler. nasil uyandirmam gerektigi, ne kadar emmesi gerektigi, emzirme pozisyonlarini hep anlattilar. surekli takibe aldilar kilosunu. sariligini hizlica atmasi icin her emzirmeden sonra 2 yemek kasigi anne sutu vermemizi soylediler. kasikla ama. biraz uzun surdu ama gecti. asla mama vermicem dememistim hatta mama vermem istemistim sutum yetersiz sanip. ama orada kontrol edildiginde sut kanallari bebek yeterince emmedigi icin acilmadigini soylemislerdi. yani eger imkaniniz varsa anne bebek dostu bi hastanede emzirme klinigine gidin. onlar olmasaydi belki emzirmicektim bile cunku onlar gosteresiye kadar memem cok acidi cok aci cektim goguslerim cok sisti yatamiyordum bile. aglaya aglaya emziriyodum bebegimi. sagolsunlar cok yardim ettiler bana