alya2003 mercankus bende de hala ödeme kaydı bulunamadı diyor mesaj geldi mi gelmedi mi bilmiyorum eski telefon numaram vardı
mirgulak mercankus hayır bankaya gıtmelısınız orda öyle gözüküyor zaten ben aldığım halde öyle gözüküyor sıstemde ama zaman da onemlı 2025 sonrası ıcın gecerlı doğum parası
yigittefe611 Bende de devam ediyor yazıyordu gittim çektim hemen eğer telefonunuza mesaj geldiyse yatmistir
eluise26 Nisan 2025 te dogum yaptım nisanda basvuru yaptim bende almadim mesajda gelmedi talep devam ediyor yaziyor anlamadim mesaj gelmeden bankaya gitmeyin diyenlerde var
cansubrkl yagmurum2025 banada yatmadı daha bende Ocak ayında yaptım bankayada soruyorum günlük daha yatmadı