gaz olabilir benimki bebeğimde 3 buçuk aylık gazı çıkınca rahat edip derin uykuya geçiyor ama Hareket olması normal bı durum bizde hareket ediyoruz dönüyoruz geceleri oda ona prova yapıyor aslında bazen beşikte koyduğum yerde bulamıyorum başka yerleye kaymış oluyor