Kesinlikle 26. Hafta atağı yaşıyor. Biz de o süreçten geçtik. Aşırı huysuz, sürekli ağlıyor, sadece beni istiyor, kapıdan benim çıktığımı görünce kıyameti koparıyor, kucakta olmak istiyor. 26. Hafta atağında bunların hepsi var. Ayrılık kaygısı yaşıyorlarmış. 2 Hafta sürüyormuş normalde ama biz 1 Hafta yaşadık. Çok zorlu bir süreçti asla gecmicek sandım ama hallettik şükür. Sadece sabırla geçmesini bekleyeceksiniz bol bol sarılacaksınız.