Kızlar merhaba . Bebeğim bir aylık bazen üst üste emzirdiğimde emmeyi bırakıp ağlamaya başlıyor . Acaba sütüm azaldığı için mi öyle yapıyor? Bir kere emince göğüslerimin dolması en az üç saat sürüyor. Sizin memeniz ne sıklıkla doluyor ? Bu durum beni gerçekten çok üzüyor:( Günde bir iki kere istemeyerek de olsa mama veriyorum