nonema bazıları ayrı olması daha iyi diyor bazıları gece ayrı gündüz ayrı olsa yeterli diyor o biraz bence size ve sütünüzün miktarına kalmış ben ilk zamanlar toplamadım çünkü 30 40 ml ancak içiyordu zaten o kadar sağabiliyordum onları ayrı yaptım zamanla içmesi gereken miktar artınca topluyordum sağım yapıp dolaba atıyordum diğer sağdığımı yine dolaba atıyordum aynı soğukluğa gelince birleştirip buzluğa atıyordum zaten en fazla gündüz 2 kere sağabiliyordum gece sağım yapmazdım