Prensesannesi0910 Kullanıcı adı değiştirme postuna yazmıştım benim ismimi değiştirmemişler benden sonrakiler değişmiş birde pazartesiye kadar dendi post yok ne kadar saçma iş zaten kendi kendimize isim değiştirememiz ayrı saçma
uykusersemi Prensesannesi0910 benimkini de değiştirmemişler. Anlamadım gitti neye göre yapıyorlar bunu
Prensesannesi0910 [silindi] ahahahah yeni olduğu içindir bende önce fark etmedim değiştiğini yorum beğeni bildirimi geldi yeni kullanıcı adım görünüyor bende dedim ki niye başkasının bildirimi bana geliyor sonra fark ettim 😂😂
hepyerdeyizz Prensesannesi0910 Kurallara uygun değilse ya da önce alınmışsa değişmiyor begenmiyorda Naime hanım öyle olunca anlayın ki Kural dışı bir isimdir .