Ben yaklaşık 6 senedir uğraşıyorum bu hastalıkta ve şu an 9 ay iyiyken şimdi yine aktif döneme girdim ama inşallah yine toparlayacağım.Bu hastalığın en belirgin özelliği CRP yani enfeksiyon değerinin yüksek olması bir de gaita testinizde gizli kanın pozitif çıkması bunların yanında günde 10-20 kezi bulan ishal ani tuvalete gitme ihtiyacı karın ağrı dışkılama sırasında kramp herkeste olmamakla birlikte genelde kanlı ishal şeklinde seyrediyor zaten dışkıda mukuslu oluyor işte daha ileri boyutta mide bulantısı aşırı kilo kaybı demir eksikliği anemisi şeklinde hastane yatışına kadar gidiyor genelde de steroid yani kortizon ile ya da çeşitli hap ve lavman tarzı ilaçlar ile kontrol altına alınmaya çalışılıyor umarım Rabbim tüm hastalarımıza bizler şifa verir çok geçmiş olsun herkese