Merhaba anneler bir aylık bebegimim yüzünde, gıdısında, gögsüne doğru ve ensesinde kırmızı küçük noktalar var.. Kabarık.. Günlerdir takip ediyorum azalmadı aksine ilk başta sadece gıdıdaydı sonra dagıldı. Ama başka bi bölgede yok.. İsilik mi alerji mi bilemedim. Sadece anne sütü alıyor. Acaba benim yediğim bi şey mi dokundu dicem ama takipteyim dün sadece 1 dilim kasarlı tost ve makarna yedim. Bugün ise bu saat oldu sadece 1 dilim kuru ekmek 😞 açlıktan kırılmayı bi kenara koydum yavrum sürekli yüzünü kaşımak istiyo uyuyamıyo bile 😞 doktoruna gittik aşırı kalabalıktı görünemedik.. Sizden başına gelen var mı yardımmmm 😭😭