Kızlar merhaba.. bebeğim 46 günlük. Anne sütü alıyor. Bir memeden süt içerken diğer memeden akan sütü mochi ile topluyorum bazen. Bu sütü nasıl saklıyorsunuz? Mesela sabah alsam dolaba koysam, ikindi vakti tekrar süt toplasam diğer süt ile birleştirip buzluğa öyle koysam? Ya da biri soğuk diğeri yeni sağılmış sütü direkt birbirine eklesem bir şey olur mu? Yoksa onu da biraz dolapta bekletip öyle mi birleştireyim? Yoksa birleştirmek doğru değil mi aynı gün olsa bile? Net bilgileri olan arkadaşlar aydınlatırsa beni çok mutlu olurum ❤️