Merhaba 2025 eylül ayında 71 aylık olacak bir oğlum var. Yaşıtlarına göre minyon. Bir sene daha bekleyelim tam yaşında gönderelim istiyoruz fakat ram raporu almak gerekiyormuş. Belkide çocuğumda olmayan bişey yazarak o raporu verecekler bilemiyorum ama rapor almak istemiyorum. Anaokula tektar giderse 3. Senesi olacak o yüzden de sıkılır mı diyorum. Biraz okul konusunda karışığız başına gelenler ne yaptınız acaba