alyanefess benim de gebelik kolestazım vardı. Kan grubum da pozitif. Kan grubuyla alakası yok bu durumun. Gebelikte karaciğer enzimlerinin yükselmesiyle alalası var. Müdahale edilebilecek, kolestaz olmamak için yapılabilecek bişey de yok. Benim karaciğer enzim değerlerim doğumdan sonra düzeldi ama kaşıntılarım ve kolestaz zamanından kalma sinek ısırığı gibi yaralarım hala var. Doğum yapalı 2 sene oldu