Kızlar bebeğim 8 aylık bir kaç gün önce yazmıştım burnu tıkalıydı neyseki onu hallettik geçti şimdide balgamı var öksürürken ne varsa çıkarıyor kusuyor sanırım o şekilde balgamını atıyor daha önce öyle bir durum yaşayan var mı doktora götürmelimiyim bunun için en başta götürmüştük ama balgam şikayeti o zaman yoktu tabi