Bebeğim 1 yaş 1 aylık hastalandi enfeksiyon açısından 3 gün hastanede yattım çıktıktan sonra bebeğim ara ara kimin kucagina gitse ya saç çekiyor ya yüzüne vuruyor benm.sacimi çektiğinden bazen sinirden agladigimda bu defa kendine vuruyor bu durum normal gecermi