papatyam2608 Bugün rop muayenemiz vardı muayene oldu doktor damarları ince erken dugudugu için normal 3 hafta sonra tekrar gelin dedi korktum açıkçası kötü bişey mi düzlsir mi nasıl olacak acaba
aslhnkrts papatyam2608 zamanla düzelir benim kızımın o damarları çok geç oluştı . İlk iki ropta yoktu . Size tavsiyem ceviz . Omega falan yiyip için çok fark ediyo
aslhnkrts papatyam2608 rica ederim bana doktor özellikle bu rop gelişene kadar kendime çok iyi bakmamı eksiklerim varsa takviye almamı tavsiye etti.şifa olsun inşallah