assssssil Merhabalar , 2.5 aylık bebeğim çok korkuyor . Uyanıkken korkuyor . Başına gelen varmı ? Gözlerini ve ellerini sonuna kadar açıp ağlıyor . Neden olur bir fikri olan var mı ?
Semaelisa27 assssssil ay benimkide öyle az önce bı 2 aylık çekimi yapayım dedim sırt üstü yatarken özellikle daha çok oluyor kollarini gözlerini iyice açıp baya ağladı ayaklarını felan da geriyor bazen üst alt değişirken de yapıyor genelde sırt üstü pozisyonda çok korkuyor
myavocado assssssil tam olarak korku değil yaşadığı, refleks. Çok normal o aylarda. 5-6 aydan sonra bitecek
merkursavascisi_06 assssssil kundak yapıyo musunuz ellerini hareket ettirme refleksi uykusundan uyandırıyodur
assssssil Semaelisa27 morarma gibi değilde kızarıyor . Evet sırt üstü şeklinde daha çok oluyor. Reflüymüş .
assssssil Nöbet diye korkuttular beni , meğer reflüsü varmış bebeğin . Kusma vs olmayınca biz bilememiştik . Baya kötü bi görüntü o yüzden emin olma istemiştim . Şimdi gerekli önlemleri aldık bakalım inşallah rahat ederiz .
Semaelisa27 assssssil normal yani merak etmeyin benimki de aynı oluyor . Morarma olmadığı ve sesi felan gitmediği müddetçe sorun teşkil etmiyor