Methabalar, bebeğimin testisinin altında 3 tane nokta var su toplanır ya öyle olmuş acaba pişik mi (değil gibi baska yerde yok cünkü bi kızarıklık falan) yoksa baska bişi mi vardır, var mı basına gelen acaba, dün yoktu bugün cıkmış, doktora gidicem tabi ki ama bilgi almak için soruyorum.