Kızım istediğ birşey olmayınca deliler gibi ağlıyor hiç birşeyle gönlü olmuyor ben artık napıcağımı şaşırdım. Dışarıya çıkarıyorum gezmeye elimden tutmadan kendi istediği yere gidiyor aaatlerce ağlıyor herkes bize dönüp bakıyor yardım etmeye çalışıyor millet . Evde oyun oynuyorum etkinlik yapıyorum ona göre yerlere götürüyorum dışarıya gezdiriyorum ama ben bu çocuğa yaranamıyorum gerçekten psikolojim kalmadı artık o ağlıyor her zaman sabırlı kalamıyorum tabi ki bağırıyorum bende ama bir çözümü yok mu bunun gerçekten tükendim 😩😩😩