Bebeğim 11 günlük hem mama hem meme şeklinde ilerleme sağlıyoruz. Memeyi çok emmediği için sütü sağıp biberonla vermeye çalışıyorum.
Mamayı 60 ml yapıyorum, bugün süt sağımından 75 mlye yakın süt çıktı. Bende 60 mlsini ısıtıp beslenme saatinde verdim ama hepsini içmedi 30 ml kadar içti ve uyudu.
Acaba aç mı kaldı yoksa mamadan farklı olarak 30 ml anne sütü 60 ml mamaya eşdeğer olduğu için mi emmeyi bıraktı? Herhangi bir ağlama ya da huysuzluğu olmadı ama aç mı diye de tereddütte kaldım. Benim gibi meme ve mama ilerleyen anneler sizler süreci nasıl ilerletiyorsunuz? İçtiği anne sütü yeterli gelmiş midir?