Merhaba hanımlar
Aramızda laboratuvar ve ya sağlık sektöründe olup patoloji sonucundan anlayan var mı?
Smear testimin sonucu çıktı. Ama emar çektirip onun sonucuyla beraber götüreceğim için ne anlama geldiğini çok merak ediyorum.
“ENDOSERVİKAL/TRANSFORMASYON ZON KOMPONENTİ İZLENMİŞTİR” diyor. Yani ne demek istiyor?