Kızlar bebeğim 3140
Gram doğdu hastaneden çıktığımızda 3120 gramdı
Şimdi 51 günlüğüz kilosu 5.580 boyu 53 cm
Boyu çok uzamamış dedi sağlık ocağındaki hemşiremiz normal mi dedim normal dedi ama aklıma takıldı doğduğunda 49 cmdi boyu normal mi acaba neden boyu uzamaz ki