bendenbirtanedahayok Yaptırdığımızdan beri kırmızı beyaz irsli leke var ve kabarık dün tırnağım değinde kanadı kabuğu kalktı internette doktora sorun geçmesi lazım izin diyor sizde geçti mi? 10.5 aylık bu arada
pimpiriklianne43 bendenbirtanedahayok ben8m 6 aylik daha kötü dönüyor döndükçe kabugu kalkıyor kanıyor bugün aile hekimi krem verdi çabuk iglesmesi icin
hilalyurdakulllll bendenbirtanedahayok bunlar olabilirmiş ebe bugün bana öyle dedi aşıyı yaparken . Aşı zaten koldan 3 ay içinde yayılıyormuş tamamiyle . Ama kaçıncı ayda tamamiyle geçer onu sormadım . Çocukların tenine göre böyle şeyler olabilirmiş ama orası hiç bir zaman sert ovulmamalıymış iyileşene kadar .
nursnmh bendenbirtanedahayok ilk zamanlar 1 kere tişörtüne geçmişti çok hafif kanamişti ama birdaha şükür hic olmadı
kuzuanasi Önce kırmızıydı sonra kabardı sonrada irin akmaya başladı 1 yaşına girmeden öncede kırmızı leke olarak kaldı. Hemşire 1 yaşına kadar geçer korkma demişti hiç oynanadım kendi kendine iyileşti
pimpiriklianne43 bendenbirtanedahayok valla sür diyemem doktora sorunda öyle sürün isterseniz ben sürdüm doktor yarayı gördü çabuk iglesmesi için verdi siz kendiniz bilirsiniz yani birsey filan olur ben vicdan azabı cekerim
bendenbirtanedahayok pimpiriklianne43 sorarım tabi ama biz zaten bunu alerjiden kalan yara izi için kullanıyorduk diğer koluna