Drydrms92 UykuPerisi_ kız daha dur tanıyıp tanımadığını anlayacak kadar büyük değil. Acele etme endişelenme de.tanimiyor derken biraz daha açabilir misin . Tepkisiz mi hiç kimseye mi tepki vermiyor.
ftm06 UykuPerisi_ bence çok küçük ama bir sikintisida olabilir o an gaz yada kakayla filan uğraşıyordu sizi gözü gormeyebilir haklı olarak
UykuPerisi_ Drydrms92 yani kimseyi takmıyor yüzümüze bile bakmıyor sadece huzursuz bi bebek anlamıyorum
Drydrms92 UykuPerisi_ 6.aya kadar bekle bence . Erken olduğunu düşünüyorum . Doktor kontrolü olduğunda sor isterssen doktoruna