Benim kızım da 12 aylık. Ek gıdaya geçtiğimizden beri kabızlık problemi var. Alerji testi temiz çıktı, çölyak test sonuçlarını bekliyoruz şu an. Makatta çatlak var o yüzden canı acıyıp tutabilir tuttukça da sertleşir demişti doktor. Şu an ekmeği, gluteni kestim tamamen sebze ağırlıklı gidiyorum bakalım umarım atlatırız