Elabebekkk12 Kızlar kullandığınız veya önerdiğiniz kahve makinesi alabilirmiyim? Şu meşhur Philips kahve makinesine benzer onun temizliği zor diyorlar kullanışlı olandan almak istiyorum
Sebusebu Elabebekkk12 espresso icinse ben de tam otomatik philipss var cok memnunum. türk kahvesi icin arzum okka var tek cezvelik olandan 6 yıldır hergün kullanıyorum
Mariposa Elabebekkk12 turk kahvesi icin dusunuyorsan, arcelik kullaniyorum bol kopuklu yapiyor memnunum
starwomen Elabebekkk12 Temizliği zor değil. Ben 6 aydır kullanıyorum hiç sorun yaşamadım temizlik zorlamadı yani
[silindi] Elabebekkk12 kesinlikle hem temizliği zor hem gürültülü ben de onu önermiyorum. Siemens’e bakın bi
Brokolilim starwomen Sürekli yıka yağla makine temizliği yap kahveyi sürekli içiyorsan o hazneyi sürekli yıka kurula tak yıpratıcı kahveden soğutuyor 😂
Elabebekkk12 Brokolilim ya işte aynen ben çok kahve tüketen biriyim sürekli bununla uğraşmak yorucu olacak kolaylık arıyorum bu yüzden başka makine arayışındayım
starwomen Brokolilim Kahve kolik bana zor olmuyor ama herkes aynı şeyi düşünmek zorunda değil tabi. Hangisi kolayınıza geliyorsa onu almak en doğrusu olur 😊
teacherikizannesi Elabebekkk12 bn kullanıyorum Americano cappucino ekspresso yapanından sadece americano içiyoruz biz temizliğini eşim yapıyor ama zor değil.2 yıldır kullanıyorum memnunum
Themom_ Elabebekkk12 Türk kahvesi için ‘Arçelik telve.’ 5 senedir sıkıntısız kullanıyorum cok menunum. 1,5 senedir de philips latte go kullanıyorum aynı sekilde ondan da cok memnunum pratik ve lezzetli kahveleri. Bendeki modeli bu