akaneu hiç canınızı sıkmayın benim oğlum ne doğru düzgün döndü ne surundu azıcık bir şey emekler gibi oldu acaba sorun mu var derken pat bir yaşını geçince yürümeye başladı zaten destek alıp yürümesi çok iyi bir şey biz hep yürüme arkadaşını alıp parka felan gittik parkta yürüttük öyle öyle öğrendi