minikfasul evet beyazlık olur diş gibi görünür. Çıkana kadar ara ara sancıları olur evet ama sizin için daha erken sizin bebeğinizin oral dönemi başlayacak 3. Ayda elleri ağıza sokma ve salya artışı olacak diş ile karıştırılıyor ama diş değil oral dönem. Dişler genelde 6. Ay civarı çıkmaya başlar 4. Aydan sonra sancıları ara ara başlayabilir her zaman olmaz 1 gün olur 3 gün olmaz 1 hafta olur 2 hafta olmaz gibi. Burda önemli olan genetik eşiniz kaçıncı ayda diş çıkardıysa bebeğiniz de o zaman çıkarır.