Bebeğin beyaz tenli sanırım atopik bir cildi var. Kortizonlu kremle geçiyor inşallah başka yerlerine sıçramaz. Bizde alerjiden çok çektik ama 5. Ay gibi geçti bitti çok şükür. Ben de bulamamıştım Neye olduğunu testlerde çıkmamıştı sonra dr kadir tuğcu nun yazılarını okudum besin alerjisi ile ilgili sizde okuyun araştırın derim. Çocuğu terletmeyin kalın giydirmeyin terlerse egzama yayılıyor