newmo benim balkonlar ince uzun kullanışlı değil keşke en azından bi fayans daha büyük olsaydı salonla mutfak bi tık daha küçük olsa gözüme gelmezdi bi de mutfağım karşı binayla çok dip dibe olduğu için balkonun perdeleri kapalı duruyo gündüz bile ışık açmak zorunda kalıyorum bunlar düzelse daha mutlu olurdum❤️