Hemeroidden o kadar çektim ki anlatamam şu an 31 günlük bebeğim var ilk çocuğum ben de sezeryan oldum birkac gündür hortladı hemen kontrol altına almaya başladım daha rahatım bugün elhamdülillah ama öncesinde de önce gizliydi evlendigim sene oldu arada yoklardı sonra bir küçük meme ve sonra 3 tane derken çoğaldı ve sertleşti. Kapsüller mi almadım, spreyler mı almadım, ilaçlar, çaylar, macunlar ama dikkat etmezsen asla geçmez pusuda bekler hep. İnternette misvak hatunun udi hindi yağını ve macununu kullandım o da iç parazitlere iyi geliyor bağırsaklara beni tam anlamıyla iddialılar ama iyileştirmedi açıkçası ki pahalı bir macundu. Macunu değil ama udi hindi yağını evinizde bulundurmanızı tavsiye ederim her gün bir tatlı kaşığı yiyin bağışıklığa iyi geliyor içten iyileştirir. Memethol sprey bir kutu bitirmiştim iyi gelmişti ama yine aynı ben sonradan öğrendim ki bir kaç kutu bitene kadar devam etmek gerekiyormuş. Emzirme bitince yapacağım yine onuda. Şöyle ki ben gebelik öncesi afedersiniz o bölgeye sülük bile yaptırdım onuda tekrar yaptıracağım Allah’ın izniyle o da küçültmüştü. Eğer sizin önceden yoktu doğumla geldiyse taze olduğu için çabucak iyileşirsiniz sadece dediklerime dikkat edin. Sabah öğle akşam bir tutam dereotu iyice sapıyla falan çiğneyin bir bardak ılık suyla yutun hiçbir zararı yok o kadar mucivezi birşey ki bu bakın bir iki wc sonrası nasıl rahatlayacaksınız hem sütede faydalı artıran birşey zararı yok. Bununla beraber internette akışık kantaron kremi var ya da aktarlarda da var sizin orada olur mu bilmem ama ondanda edinin alabilirseniz cok pahalı değil emzirmeye engel değil sürekli sürün. Acısı geçti diye bırakmayın benim gibi hep sürün uzun süre bir müddet sonra geçiriyor düzenli kullanım önemli. Her büyük abdest sonrası çok ızdıraplı zamanlarınızda duşa girin suyu sıcağa yakın ılık ayarlayın su tutun 5 10 dk sonra kremleyin. Bölge temiz olmalı. Son olarak asitli asitsiz hazır içecek, fast food, çikolata ve kakao, abur cubur özellikle cips, acı, yağlı baharatlı şeyler tüketmeyin normale dönene kadar ve soğuğa basmayın ayağınızı sıcak tutun. Bunlar tetikler bu ara biraz yedim hortladı gün aşırı yapınca. Günde 2.5 litre su içmeye çalışın. Keten tohumu yağı varsa bir kaşık aç karna için yine sabahları tohumu varsa öğütücünüz varsa çekin bir tatlı kaşığı ılınmış yoğurda karıştırıp yiyin. Bunlar kesin çözüm uzun uzun yazdım nerede böyle bu dertten çırpınan görsem kendim gelirim aklıma çok üzülüyorum inşallah tez zamanda kalıcı şifa bulursunuz başından önlemi alın çekmeyen bilmez bunu bunun acısı ve kaşıntısı yüzünden evden çıkamadığım olmuştu benim.🌸