etkafa Kızlar kids hamişleri olarak burada toplanalım mı 😂 Ben ikinciye hamileyim. Şuan 8+1 haftalık olduk🥰 Sizler kaç haftalık oldunuz 🥳
hepoyleolurzaten___ etkafa 16+3 haftadan selamlar bir de kızım var 16 aylık diş çıkarıyor ay mahvolduk 😣
usenmedimyaptimbirvelet etkafa Benn 9 haftalık Diğeri 27.5 aylık 😍 ilk hamilelik gibi değil tabi aşırı yorucu, isteksizlik sıkılganlık var 😒 Aralık gözüküyor doğum Diğeride şubatta olmuştu zaten kış doğumu candır yazın doğursaydım kafayı yerdim herhalde 🤧
MevaninAnnesi34 forumgurmesi Aa hamile misiniz siz burada çok görüyordum sizi.kizinizin adı Ova idi galiba🤗 Bu bebeğinize hangi isim koyacaksiniz var mı aklınizda,🙃
Limonsekeri usenmedimyaptimbirvelet benimde ilk kızım Şubat doğumlu 😊 şimdide 19 haftalık hamileyim ilk trimester geçince enerjim biraz daha yerine geldi sizinde öyle olur inşallah 🌸
usenmedimyaptimbirvelet Limonsekeri ayy inşallah🫶🏻🙏🏻 şu an bir nevresim değiştirdim sanki koca bir karnım varmış gibi nefes nefese canım istemeye istemeye o derece 🫣 sabrediyorum
Mariposa etkafa buyuk kizim ocak dogumlu ☺️ bu minik aralik başlarina denk geliyor, kizim ilkokula da baslayacak nasil ustesinden gelicem bilmiyorum ☹️
forumgurmesi MevaninAnnesi34 merhaba çok teşekkür ederim:) evet doğru hatırlıyorsunuz, daha cinsiyeti öğrenmedik heyecanla bekliyoruz :) şuan aklımda hiç isim yok :)