Nursinkhrmn 2,5 yaşında oğluma vereli 2 hafta oluyor. 5. Günde falan kendisi söylemeye başladı. Gece gündüz aynı anda kestim sürekli konuştum onunla çişin gelince söyle sakın altına kaçırma die. Altına yaptığı zamanlar kendisi rahatsız oluyodu ben biraz bekletiyodum bilerek 1-2 dakika falan öyle sonra sakince yaklaşıp güzelce anlatıyordum bak çişin gelince söylemezsen böyle pis oluruz falan die. Sonraa çok şükür söylemeye başladı. Bende sinyallerini alıyorum zaten takipte kalıyorum 3 saati geçtiyse mutlaka götürüyorum. Sabah uyanır uyanmaz götürüyorum , gece uyumadan mutlaka götürüyorum. Gece bir kere kaçırdı sadece diğer günlerde kaçırmadı. Ama yatarken tembihliyorum annecim çişin gelirse yatağa yapma die o ilk yaptığında rahatsız olmuştu çünkü yine derken konuşa konuşa anlaştık. Bazen oyuncaklarını konuşturdum tuvalete götürdüm oyun oynarken ah çişim geldi ben tuvalete gidiyorum dedim benimle geldi. Süprizler ödüllendirmeler vs yaptım. Çocuğun hazırlık durumu çok önemli gerçekten. Sizde güzelce anlata anlata eğlenceli hale getire getire yapabilirsiniz.