sa_me_yi Sezeryandan hemen sonra mı korse kullandiniz yoksa dikişleriniz eriyince mi kullandınız doktora sormasını unutmuşum karnımı da hiç sarmadim sizce yanlış mı yapmışım
eniyisimavi sa_me_yi benim dpktorum bir hafta sonra kullanabileceğimi söyledi ama ben pek kullanmadım açıkçası bel sırt ağrım olduğu için beni daha da daraltıyordu
sa_me_yi eniyisimavi iğneden sonra benimde belimde ağrı var rahat kullanamam o zaman birde ben doğum yapalı 25 gün oldu biraz geç kaldım sanırım
rachelgreen_ sa_me_yi kilo almadığımda düze yakın karnım oluyor öyle sezaryen göbeği falan olmuyor ama şimdi 5-6 kilo fazlam var karnım da var korseye pek inanmıyorum ama o yüzden kullanmadım ben. Doktorum da kanıtlanmış bir şey değil demişti.