ozipek Başına böyle bi şey gelen var mı? Benim kızım 14. Ayında çıkardı ilk dişlerini ve diğer dişleri de çok yavaş çıkıyor hepsi çapraz ama bayağı çapraz yani özellikle alt dişler :( başına gelen var mı
CuteBadesMama ozipek D vitamini ve demir ilacını düzenli veriyor musunuz? Doktoruna sormuşsunuzdur, ne dedi? Üstte kalsın diye yazıyorum, süt dişleri sonuçta umarım düzelir 🌸
3kedili2bebekli ozipek çıktıkça düzelecek onlar dert etmeyin yine de bir dişçi randevusu alabilirsiniz sadece bakarlar