dilektosss Bebeğim doğduğundan beri yüzüstü yatmak istiyor. Güvenlik açısından çok şükür sıkıntı yaşamadık. Şuan 2,5 aylık. Sağa sola döndürerek yatıyor ama çekincem kafa şekil bozukluğu olur mu biliyor musunuz? Sırtüstü yatınca hemen uyanıyor
Yqmrogzhn dilektosss kızım yoğun bakımda kaldığında doktorlar sürekli yüz üstü koyuyorlardı öyle alışmış bizimki de öyle uyuyor bir sorun olacağını sanmıyorum öyle olsa öyle bile yatirmazlar
Emlklf dilektosss Gazı varsa rahatlatıyordur bebişinizi. benim kızım da hep yüz üstü seviyor hala. şuan erken ama ilerde kafasını kaldırmaya başlayacak. riskli durum şu yüz üstü kalabilir ve başını çeviremeyebilir. yüz üstü yatırdığımda yanından hiç ayrılmazdım. gece yatırmazdım o yüzden. tam zamanını hatırlamıyorum ama kafasını ve boynunu kontrol ettikten sonra gece de yatırmaya başladım. 15 aylık olduk. hep yüz üstü yatar.
dilektosss Kafa şekil bozukluğu olmadı dimi? Sivri kafalı olur falan diyor bazı kesim , bazı kesim yok bir şey olmaz diyor