sehrban Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık ve hamileyim anne sütü alıyo normalde ama şuan nasıl bir yol ilerlemem gerekiyo bilmiyorum bebeğime ek gıda mı mama mı vermeliyim hangisini vermeliyim fikrinize ihtiyacım var..
Lolik sehrban en doğru bilgiyi doktorunuz verir ama arkadaşım hamileliktede doğumdan sonrada iki bebeğinide emzirmeye devam etti bir sorun olmadı.
sehrban Lolik ancak bayramdan sonrasına randevu buldum sağlık ocağı doktoru şimdilik emzirebilisn dedi ama çok üzülüyorum bi yandan bebeğim küçük diye
tubamrt Benim bebeğim 15 aylık 21 haftalık hamileyim emziriyorum doktorum bir sıkıntı yok dedi. Gerekli vitaminlerinize baktıran gerekirse takviye alırsınız
newmo Benim arkadaşım 3 aylıkken hamile kalmıştı bebek zayıfladı baya emmesine rağmen doktor memeyi kes mama ver demişti mamayla devam etmişti sizin doktorunuz ne der bilemem en doğrusunu o söyler