Guzelanne34 Kızlar bu yıl sınava gireceğim ve hangi bölümü okumalıyım karar veremedim açıktan okumak istiyorum malum çocuktan ötürü. Açıktan okuyup mezun olan varmı aranızda yardımcı olurmusunuz 🌸🌸🌸
tospikannesi_ Guzelanne34 ben Web tasarımı ve kodlama okuyorum ama cidden bu konuda ilgim olduğu için lise de de sayısalcıydım. Öneririm önü açık bir bölüm ama eğer ilginiz yoksa okumayın. Onun yerine büro yönetimi vs olur ne kadar kapalı deselerde çok alım yapan bir bölüm
hira0502 Guzelanne34 kesinlikle tıbbi sekreterlik. Ben şu an okuyorum dersler hep sözel ve ezber üstelik bana görede gayet kolay
Guzelanne34 hira0502 benimde ilk aklıma o geldi aslında evde çalışmak kolay mı peki sınavlar vs nasıl oluyor
hira0502 Guzelanne34 sınavlardan 1 ay önce başlıyorum ünite özetlerinin tekrar özetlerini çıkartıyorum onları ezberliyorum zaten tıbbi sekreterlik hep ezber üzerine sözel bi bölüm. Birde çıkmış sorulara çalışıyorum 2-3 hafta çalışmak yetiyor bana