kivitoannesii 27 aylık bebeğimle ilk defa 10 saatlik araba yolculuğuna çıkıcaz onu oyalamam için bana fikir verir misiniz neler hazırlasam daha iyi olur etkinlik değil yemekle oyalanıyor 😂
Busegr kivitoannesii atıştımalık kek jelibon falan yapıyorum ben eğer acil gidiyorsam hazır humm marka bisküvilerden alıyorum
nesli_ kivitoannesii biz yeni tatilden geldik 19 aylık oğlum elma kurtarıcım oldu tabi durak yerlerinde durup yemek yedik ama arabada huysuzlandigi zaman elma verdim😂
Mariposa kivitoannesii seviyorsa pankek yapabilirsini, yolculukta meyve yiyesileri geliyor :) muz, elma ne seviyorsa yaniniza alabilirsiniz. Yolculuklarin vazgecilmezi cubuk kraker (veriyorsanız tabii) olabilir.
yavruaslanlar kivitoannesii hipp bar alıyorum hipp büskivi mola yerlerinde corba vs yediriyorum büyük zaten rahat geçiyor.